czwartek, 12 czerwca 2014

Advice from a Singer Sewing Manual from 1949 :)

Polska wersja jest pod obrazkiem.

Yes, this document is from 1949.
A few weeks ago my sister has found that fantastic instruction. 
This is the best advice I have ever seen.



I think, I know why sometimes I have problems during sewing. 
I don't put a dress :) 



Ten dokument jest z 1949 roku. Moja siostra znalazła go kilka tygodni temu i ze względu na moje zamiłowanie do szycia od razu mi go wysłała.  Przyznam szczerze, że już dawno nie czytałam tak mądrego poradnika :)


Porady z podręcznika do szycia Singer  
z 1949

"Przygotuj się do szycia. Myśl o tym co zamierzasz robić. Nidy nie podchodź do maszyny rozmarzona i bujająca w obłokach. Dobre wyniki są trudne do osiągnięcia gdy myślisz o czymś innym. 

Nigdy nie próbuj szyć gdy masz zlew pełen naczyń lub nieposłane łóżko. Gdy sprzątanie jest pilne, zrób to najpierw. Dzięki temu Twój umysł będzie gotowy do szycia.

Kiedy szyjesz, staraj się być najbardziej atrakcyjna jak to możliwe. Ubierz czystą sukienkę.Trzymaj mały woreczek z kredą blisko swojej maszyny, tak abyś mogła przyprószyć nią palce podczas szycia.
Miej ułożone włosy, przypudruj się i pomaluj usta. Jeżeli stale będzie się obawiała, że ktoś Cię odwiedzi lub Twój mąż przyjdzie do domu, a Ty nie wyglądasz należycie dobrze, nie będziesz cieszyć się szyciem".


No i co Wy na to?
Ja już chyba wiem, dlaczego czasem nic mi nie wychodzi... 
Po prostu nigdy nie szyję w sukience :(

8 komentarzy:

  1. Ja też nie szyję w sukience, czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jutra szyje w sukience :) Tylko muszą ją najpierw uszyć...
    Świetna rzecz taki poradnik.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siadam do maszyny tylko wtedy gdy mam wszystko zrobione w domu i gdy mam czas na szycie. Szycie musi sprawiać przyjemność, inaczej samo siadanie do maszyny staje się bezcelowe, gdy musisz myśleć przykładowo o obiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha dobre :) umalowana, w sukience i do tego trzeba posprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. welllll things were pretty simple in those days...and not that sometimes I wish we could turn back the clock....this certainly put a smile on my lips..thank your sister for a great find and you for sharing..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to szałowe! Dlaczego obecnie nie dodają TAKICH instrukcji do maszyn?! To wielki błąd ze strony producentów. ;-)
    Bardzo mi się podoba taki styl. Tylko ja to chyba nigdy bym do maszyny nie usiadła.... Bo jak już pozmywam i posprzątam chatę - to absolutnie nie mam siły odziewać się w sukienki i malować usta! Ha, ha, ha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Chyba za bardzo zaniedbuję rytuał związany z szyciem... Te słowa natchnęły mnie jednak i obiecuję poprawę:)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!